Cases

Xu Noodleshop Lifestyle video
Fluke productvideo
Management Events videos
Horse Orginal Brand video
Opening Social Sock Factory
True Blue Tattoo Convention 2024
Grow Works Health Promo
Havep Event video
Full Stage Collective
The Crooks Barbershop Promo
JS Consultancy Promo
Vlott x Hoefnagel Firesafety
Let's Do Good Crowdfunding video
25 years of fontys event video
Theatershow Planeet Smaak Promo
De kraan Tilburg Promovideo
Kunstscene x Ateliers Tilburg
JINC Baas van Morgen Event video

Let's make it happen!

Vul je gegevens in en we komen zo snel mogelijk bij je terug.

Xu Noodlebar Tilburg

Voor Xu Noodlebar in Tilburg is een toffe lifestyle video van het restaurant en de gerechten gemaakt. Deze video had als doel om mensen enthousiast te maken en zorgen dat het water in de mond loopt. En zeg nu zelf, deze locatie is toch al fantastisch.

Fluke Productvideo

Voor Fluke is er een productvideo gemaakt die laat zien hoe het product werkt. Deze is aangevuld met een aantal animaties om duidelijk te maken wat het product kan en een aantal unieke punten van het apparaat zelf.

Management Event Videos

ME Executive Day is gebaseerd op het idee om een uitgebreide face-to-face kennisuitwisseling en netwerkervaring te creëren. Doe met ons mee als we CXO’s bijeenbrengen om best practices te verkennen, inspiratie te delen en samen te transformeren over functies en verticale markten heen. Tijdens deze events zijn video’s gemaakt die dienen als promo voor volgende evenementen.

Horse original

Tijdens de Content Session met Horse Originals hebben we op een zeer innovatieve en creatieve manier videomarketing toegepast. We hebben zorgvuldig en met veel aandacht alle producten uit hun uitgebreide assortiment in reële situaties gebruikt, zodat de kijkers een nog betere en diepere indruk kunnen krijgen van de kwaliteit en functionaliteit van de producten.

Event video opening Social Sock factory

In Den haag is de Social Sock factory geopened, in samenwerking met Let’s do Goods en het leger des heils. Met een officiele opening werd de factory geopened, met verschillende andere initiatieven.

True Blue Tattoo Convention 2024 video

Een toffe aftermovie van drie dagen True Blue tattoo convention in 2024. Deze vond ook weer plaats in Het Klokgebouw in Eindhoven.

Grow Works Health Promo

Voor Grow Works Health is er een promotievideo gemaakt die ze gebruiken op de website en in hun uitingen. Daarnaast kunnen deze beelden ook gebruikt worden op social media.

HAVEP event video

Tijdens het event van Havep is er een toffe event video gemaakt. Deze is bedoeld om de sfeer te vangen en mensen warm te maken voor het volgende event. Tijdens dit event is ook de nieuwe lijn van Havep geïntroduceerd. Deze is met een toffe show gelanceerd.

Full Stage Collective Promo

Full Stage collective is een fantastisch collectief van muzikanten die er echt een feestje van kunnen maken. Met 20 jaar ervaring en een heel podium vol met muzikanten is het een spektakel om te zien. Dit vroeg natuurlijk ook om een goede promovideo die dit goed overbrengt.

The Crooks Barbershop Promo

The Crooks Barbershop in Tilburg is een eigentijdse en toffe barbershop. Ze doen het net even anders, geïnspireerd door de amerikaanse barbershops op de hoek. Ook de shop zelf is mooi ingericht, zeer geschikt voor een toffe promo video. 

JS Consultancy Promo

Voor JS Consultancy is er een promotievideo gemaakt die het bedrijf goed weergeeft. Deze wordt gebruikt op de website en enkele uitingen. Ook kunnen deze beelden gebruikt worden voor social media.

Vlott Hoefnagel Fire Safety

Samen met zakelijke vlogster Lotte op bezoek geweest bij Depot Boijmans van Beuningen in Rotterdam. Dit prachtige gebouw is gebouwt om kunstwerken op te slaan en te preserven terwijl mensen de mogelijkheid krijgen om te te bekijken. Om dit mogelijk te maken moet het gebouw brandveilig zijn. Hier komt de expertise van Hoefnagel Fire Safety om te hoek kijken. Zij hebben het gebouw brandveilig en toegankelijk gemaakt voor het grote publiek.

Let's do goods Crowdfunding video

Let’s Do Goods is een sociale onderneming die zich richt op de dak- en thuisloze community. Let’s Do Goods maakt samen met de community ontwerpen van de sokken. Deze worden weer verkocht en bij elk verkocht paar wordt er een paar gedoneerd aan het leger des heils. Want sokken zijn de minst gedoneerde stukken kleding en daar is een hoop vraag naar. Met deze campagne wilt Let’s Do Goods ook een sokkenfabriek maken. Zo wordt de cirkel rond gemaakt en werkgelegenheid gecreëerd voor de community.

25 years of fontys event video

Fontys bestaat 25 jaar en dat moest natuurlijk gevierd worden. In de Koepelhal en Wagenmakerij in Tilburg kwamen alle docenten en medewerkers bij elkaar om dit ook te vieren. Met optredens van oud-studenten zoals Duncan Lawrence en Flemming zat de stemming er goed in. Er werd gezorgd voor lekker eten en mensen dansten zich een slag in de rondte bij de Silent Disco.

Planeet Smaak Theatershop promo

De theatershop “Planeet Smaak” is een theatershow gericht op voeding voor kinderen. Ze willen ervoor zorgen dat kinderen anders tegen voeding gaan kijken en ervoor zorgen dat gezonde voeding de standaard word. Deze promo is gebruikt in de promotie van de theatershow.

Taqueria De Kraan Tilburg Promotievideo

Heerlijke taco’s, tortilla’s en meer. Dit krijg je allemaal bij Taqueria De Kraan in Tilburg. Van de makers van Tokobar To Go. Een stukje Mexico in het hartje van Tilburg.

Kunstscene Ateliers Tilburg event video

KunstScene is een evenement van Ateliers Tilburg waarbij alle ateliers en gebouwen opengesteld worden voor bezoekers. Dit zorgt ervoor dat mensen die nog niet bekend zijn met de ruimtes de mogelijkheid hebben om kennis te maken met alle kunstenaars, artiesten en makers. Tijdens het event worden ook veel workshops en demonstraties gegeven zoals brons gieten, leerbewerking en het voelen van kleuren. Ook zijn er veel exposities van makers in en rondom de verschillende gebouwen. 

Jinc Baas van morgen event video

JINC is een organisatie die kinderen helpt om verder te komen in het leven en hun talenten te kunnen ontwikkelen, ook in moeilijkere plekken. Elk jaar organiseren zij Baas van Morgen. Tijdens deze dag nemen een aantal kinderen plaats op de stoel van CEO’s, eigenaren of bestuurders van verschillende grote bedrijven. Ze lopen mee, mogen meedenken met het bedrijf en bouwen zo ook al een netwerk op.