fbpx

After Image Media

noun

noun: after-image; plural noun: after-images; noun: afterimage; plural noun: afterimages

An afterimage is a visual phenomenon where a lingering image remains in your vision after you’ve looked away from a stimulus.

After Image Media is een videomarketing- en productie agency. We streven ernaar om content te maken die blijft plakken bij je publiek en je door kan groeien als bedrijf.

Onze belofte

Onze belofte aan jouw, we gaan voor een wervelende en boeiende videocontent die perfect past bij jouw merk en doelgroep, met een strategie op maat die volledig gericht is op het behalen van jouw specifieke doelen. Gedurende onze samenwerking zullen we volledig transparant zijn over onze processen en prestaties, omdat we geloven in een partnerschap waarin jouw feedback niet alleen wordt gewaardeerd, maar ook een essentiële is om onze diensten nog beter te maken.

Werkwijze

  • Ontdeksessie

    Tijdens deze sessie maken we kennis met elkaar, kijken we welke oplossingen we kunnen bieden en je krijgt alvast wat ideeën mee. Deze sessie is volledig vrijblijvend. Neem contact op om een sessie in te plannen.

  • Strategiesessie

    In deze sessie duiken we echt in je bedrijf. Hierin gaan we kijken welke content nodig is om jouw doelen te behalen, gaan we creatief aan de slag om samen tot ideeën te komen. Daarna gaan wij aan de slag met het uitwerken.

  • Planning

    We maken een planning wanneer de content allemaal geschoten wordt, samen met jou. Zo weet jij precies wat er allemaal gebeurd op een bepaalde dag. Hierin zal ook het verdere verloop besproken worden. 

  • Content Creatie

    Het moment is eindelijk daar! We gaan toffe content schieten. Hoe en wat, dat hebben we allemaal besproken in de strategiesessie. Nu is het tijd om jouw bedrijf te vangen op beeld.

  • Distributie

    Om jouw doelen te behalen is een bepaalde distributiestrategie nodig. Hiervoor zullen wij adviseren welke content waar geplaatst moet worden en waarom. 

  • Analyse

    Nadat de content een tijdje al geplaatst is gaan we kijken wat deze precies heeft gedaan. Zijn de doelen bereikt? Heb je extra klanten aangetrokken of juist meer werknemers die bij jou aan de slag willen? Dit zal allemaal in een klein rapport weergegeven worden.

  • Feedback

    Elk proces is niet afgesloten zonder feedback. Welke content werkt en welke niet? Wat kan verbeterd worden zodat de strategie nog scherper gemaakt kan worden. Zo komen we uiteindelijk tot een strakke strategie voor jouw bedrijf. Hierna kunnen we weer aan de slag met het maken van content. Content that sticks!